niedziela, 22 stycznia 2012

Żyje bo jestem kochany- powiedział Prosiaczek... i umarł.



"Pierwszym prawem natury jest pragnienie własnego szczęścia."



JeSZcZE WczOrAj Cię KoChAłAm a dZiSiAj oLałaM


Dzięki Tobie jestem w stanie... powiedzieć Ci KOCHANIE... !! =) =*



Każdy dzień i każda chwila pozostaje w sercu i nigdy nie przemija


Oto historia, historia prawdziwa gdy dwoje ludzi szczęścia się pozbywa.!!!



stracić cos najcenniejszego przez własną głupote...okropne katusze..



już nigdy się nie zakocham ani nie poprosze dziewczyny załamany jestem



OSP-Ośrodek Samych Pijaków



MuSiSz MiEć CoŚ W SoBiE... Bo CiĄgLe MyŚlĘ O ToBiE=** KC:** ♥ ღ ♥ ღ ♥ ღ ♥ ღ♥ ღ ♥



Najgłębiej patrzą te oczy , które najwięcej płakały. Najbardziej Kochają serca, które najmocniej cierpiały



mam tak samo jak ty miasto swoje a w nim...:P



"... świat bez Ciebie ... nie istnieje (...) "

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz