poniedziałek, 23 stycznia 2012

i lov

Żyj chwilą, bo tylko ona nigdy Cie nie opuści



jak się chciałaś popisać, to trzeba było sobie kurwa mazaki kupić.




Nie jestem jedną z tych, które możesz przedstawić rodzicom. Jestem tą, której Twoi rodzice nie pozwolą Ci opuścić.


weszłam na gadu. Ty też byłeś. potem zmieniłeś status na 'niewidoczny' . dobra, daj spokój .. zrozumiałam.


Jeżeli krzyczysz cały czas to ludzie przyzwyczajają się. Chcesz żeby Cię usłyszeli? Zamilcz.


"zostańmy przyjaciółmi" brzmi jak: "twój kot zdechł, ale możesz go zatrzymać".


Jednak nadchodzi moment, kiedy trzeba iść do przodu. pomyśleć czasem o sobie, zrozumieć, że nie wszystko trwa wiecznie.


Życie jest gorsze od dresów. Nawet nie zapyta, czy masz jakiś problem, zanim kopnie cię w dupę.


moglibyśmy powiedzieć co naprawdę czujemy , ale nasz gatunek jest cholernie tchórzliwy.

Rzygać mi się chce tym waszym "zobaczysz, wszystko się ułoży". Przecież nic się nie ułoży, wszystko będzie tak jak jest i nadal będę cholerną naiwną idiotką, taki los.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz