niedziela, 22 stycznia 2012

miłość jest cudowna!!

Najpierw nieśmiało przysunął się do niej, niepewnie spojrzał jej w oczy i przytulił. Była to jedna z lepszych opcji, jakie wybiera się w zimie.


Czasem mam odloty własnej głupoty=)


Staję rano przed lustrem i milion wspomnień na minutę ze wczorajszego dnia sprawia , że uśmiecham się mimo wczesnej godziny .




Lubiła z nim być, podobało jej się to jak przy nim czuła, uwielbiała jego milczenie i jego słowa.




Pamiętam, gdy powiedziałeś, że na dzień chłopka nie muszę Ci nic dawać, bo dałam Ci już najwspanialszy prezent - siebie.




To właśnie on skradł jej cały świat, życia sens, oddech i oczu blask.




Każde spojrzenie w Twe oczy jest powodem by Cię kochać.






Kiedy staniesz przy mnie, posłuchaj mojego serca...
ono Ci wszystko powie





Kocham wielu ludzie i wiele rzeczy, ale najbardziej mojego misia




...zakochani jak wampir i człowiek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz